Korte mededelingen - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ineke Luijten - WaarBenJij.nu Korte mededelingen - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ineke Luijten - WaarBenJij.nu

Korte mededelingen

Door: Ineke Luijten

Blijf op de hoogte en volg Ineke

13 September 2011 | Australië, Cairns

Jawel, ik heb voet gezet op Australische bodem! Vanochtend ben ik geland in Cairns en heb ik mijn hostel opgezocht (wat superschattig is trouwens!). Ik ben nu nog even overweldigd door alle dingen die je hier kunt doen (duiken, snorkelen, jungletour, skydiven, raften etc etc etc), dus dat wordt alles even uitzoeken.

Maar dan nog een veel belangrijkere en historische mededeling (al zeg ik het zelf): ik heb eindelijk mijn principes opzij gezet, en met mijn ogen dicht een Facebook account aangemaakt! Jawel, het ontdenkbare in gebeurt! Omdat ik het allemaal nog ff door moet krijgen (ik heb geprobeerd mensen uitnodigingen te sturen maar geen idee of het ook gelukt is), is het waarschijnlijk handiger als mensen mij toevoegen voorlopig. Gewoon Ineke Luijten, en dan degene zonder foto (ik heb nog steeds geen digitale camera, hopelijk kan iemand hier een foto maken die ik erop kan zetten).

Nu iedereen op de hoogte is van dit heugelijke feit, ben ik er weer vandoor, om te meeten met wat backpackers die ik in het vliegtuig heb ontmoet!

  • 13 September 2011 - 10:33

    Ted:

    Ha Ineke,
    Principes zijn er om te sneuvelen. Ik hoop alleen dat je wel stukjes blijft schrijven want daar geniet ik erg van. Veel plezier!

  • 13 September 2011 - 16:13

    Marita:

    Wat is dat nou?!?! Facebook, dat kan toch niet!

    Heel veel plezier met de overweldigende dingen die je allemaal gaat meemaken!

    Liefs, Marita

  • 13 September 2011 - 23:15

    Marlies:

    Jeeh Facebook :D

  • 15 September 2011 - 17:39

    Marieke:

    whoo ien heeft fb:D moet je me alleen nog wel ff accepteren he;) haha! Veel plzier daar en geniet ervan!

  • 17 September 2011 - 15:43

    Inge:

    Hey ien,
    Klink echt super leuk allemaal, heb je al wat van de dingen gedaan die je kon doen? Snorkelen klinkt echt super vet :) schijnt daar heel mooi te zijn.. Heb je al iets kunnen werken? Of ben je nog aan het genieten van al het moois daar?
    Veel plezie nog!

    x Inge

  • 18 September 2011 - 12:21

    Lenneke:

    Yeah!! Australie!! :D

  • 21 September 2011 - 11:29

    Pien:

    Ha ien!

    Blijkbaar was er iets misgegaan met mijn e-mailadres aanmelding; inmiddels is het hopelijk wel gelukt om in de mailinglist terecht te komen. Het ziet er allemaal fantastisch uit, geniet ervan!

    Dikke knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Cairns

Ineke

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 50383

Voorgaande reizen:

12 April 2013 - 17 Augustus 2013

San Francisco

10 September 2012 - 17 Maart 2013

Stockholm

07 September 2011 - 03 Maart 2012

Backpacken in Singapore, Australië & Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: